Estructura i participació

Assemblea estratègica

La planificació estratègica del projecte i la oferta formativa es decidirà en assemblees trimestrals a les que podran acudir les col·laboradores docents, les persones sòcies i la comissió tècnica. En aquestes reunions es portaran les propostes de docència i es decidirà sobre la seva pertinença, i es tractaran tots els temes de funcionament, calendari, debats sobre els principis, formes de gestió, pressupostos…

La primera assemblea tindrà lloc el dissabte 15 de gener a les 11h a La Comunal, i animem a totes aquelles que tinguin interès en implicar-se a la UPA a fer propostes sobre calendari i fer les aportacions pertinents.

Comissió tècnica

La comissió tècnica és l’òrgan que s’encarrega de gestionar i materialitzar les decisions preses per l’assemblea realitzant tasques de coordinació i administració. Dins la comissió tècnica hi ha labors remunerades, dins les possibilitats de viabilitat de la universitat, i n’hi ha de voluntàries, amb una gestió transparent de les mateixes.

Si vols participar dins la comissió tècnica convoquem una reunió oberta el proper divendres 26 de novembre a les 10h a La Comunal.

Formes de col·laboració

  • Les col·laboradores docents són aquelles persones que realitzen alguna tasca docent per a la UPA o tenen propostes concretes: docència, coordinació de cursos, etc., intentant remunerar les tasques associades.

  • Les sòcies són totes aquelles persones individuals o entitats que col·laboren i donen suport a la UPA, i que per tant, poden participar a les assemblees trimestrals. Properament obrirem la campanya de sòcies, amb quotes de 25€ anuals per a persones individuals i 100€ anuals per a entitats.